- Home
- De kliniek
- Klanttevredenheid
Het beleid van Kliniek Dokter Frodo is gericht op 3 pijlers: veiligheid, kundigheid en cliënt- en patiënttevredenheid (zie ook onze visie). Wij streven ernaar om al onze cliënten een formulier in te laten vullen voor klanttevredenheidsonderzoek.
95% van de cliënten die aan het onderzoek mee hebben gedaan, is tevreden/zeer tevreden met de behandeling bij Kliniek Dokter Frodo. Zij voelden zich erg op hun gemak tijdens de behandeling en beoordeelden het eindresultaat met een 9,4 gemiddeld.
Punten die sterk naar voren komen:
- Cliënten worden zeer volledig geïnformeerd over de behandeling en het natraject
- Alle vragen worden beantwoord (98%)
- Deskundigheid consulent/behandelaar (94%)
- Goed eindresultaat (95%)
- Persoonlijke aandacht
- Goede bereikbaarheid (in noodgevallen 24 uur per dag bereikbaar)
- Van alle deelnemers zou 93% familie, vrienden en kennissen adviseren om bij medische of cosmetische klachten een bezoek te brengen aan Kliniek Dokter Frodo
Punten die minder sterk naar voren komen:
- Wachttijd in de kliniek
We scoorden relatief slecht op wachttijd in de kliniek. Wij zijn graag zeer volledig in het geven van informatie. Hierdoor komen wij soms tijd te kort als de cliënt besluit om meteen behandeld te willen worden.
We werken er hard aan om de wachttijden te reduceren en verwachten dat deze voor het eind van het jaar verdwenen zijn. - Bereikbaarheid
Dit is één van de redenen waarom wij verhuisd zijn naar onze nieuwe locatie.
Specifieke klantervaringen kunt u hier vinden.
Ervaringen
Vragen? We staan voor u klaar
We geven u graag advies over wat het best bij u past.
Videoconsult aanvragen
Bel: 020 421 1559
WhatsApp +31 631 59 55 24
Ervaringen
‘De behandeling viel mee, het resultaat boven verwachting, vooral de behandeling van Botox in de kaak. Ik ben er zeer blij mee. Ik zal de kliniek absoluut aanraden aan anderen. De kracht van Frodo om je te laten stralen zonder dat men ziet dat er wat aan je gezicht gedaan is vind ik een grote meerwaarde. Een kwaliteit die absoluut complimenten verdient.’ – Patricia