Maak nu een afspraak voor een vrijblijvend (video)consult

Maak een afspraak

Klanttevredenheid

9,0

uit 621 beoordelingen

13.500+

Cliënten

35.700+

Behandelingen verricht

Conclusie

Het beleid van Kliniek Dokter Frodo is gericht op 3 pijlers: veiligheidkundigheid en cliënt- en patiënttevredenheid (zie ook onze visie). Wij streven ernaar om al onze cliënten een formulier in te laten vullen voor klanttevredenheidsonderzoek.

Conclusie

95% van de cliënten die aan het onderzoek mee hebben gedaan, is tevreden/zeer tevreden met de behandeling bij Kliniek Dokter Frodo. Zij voelden zich erg op hun gemak tijdens de behandeling en beoordeelden het eindresultaat met een 9,4 gemiddeld.

Punten die sterk naar voren komen:

  • Cliënten worden zeer volledig geïnformeerd over de behandeling en het natraject
    • Alle vragen worden beantwoord (98%)
    • Deskundigheid consulent/behandelaar (94%)
    • Goed eindresultaat (95%)
  • Persoonlijke aandacht
  • Goede bereikbaarheid (in noodgevallen 24 uur per dag bereikbaar)
  • Van alle deelnemers zou 93% familie, vrienden en kennissen adviseren om bij medische of cosmetische klachten een bezoek te brengen aan Kliniek Dokter Frodo
Punten die minder sterk naar voren komen:

Punten die minder sterk naar voren komen:

  • Wachttijd in de kliniek
    We scoorden relatief slecht op wachttijd in de kliniek. Wij zijn graag zeer volledig in het geven van informatie. Hierdoor komen wij soms tijd te kort als de cliënt besluit om meteen behandeld te willen worden.
    We werken er hard aan om de wachttijden te reduceren en verwachten dat deze voor het eind van het jaar verdwenen zijn.
  • Bereikbaarheid
    Dit is één van de redenen waarom wij verhuisd zijn naar onze nieuwe locatie.

Specifieke klantervaringen kunt u hier vinden.

Ervaringen